سریال و انمیشن

بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی جذاب «لی سه یونگ»

بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی جذاب «لی سه یونگ»

فرادید| لی سه یونگ بازیگر 31 سالۀ کره‌ای است که کار بازیگری خود را از سن 5 سالگی آغاز کرد. اولین نقش مهم سه یونگ که بر موفقیت بعدی او تاثیرگذار بود، بازی در سریال «جواهری در قصر» بود که در آن نقش کودکی شخصیت گیوم یونگ (رقیب یانگوم) را بازی می‌کرد.

به گزارش فرادید؛ سه یونگ در سال‌های اخیر یکی از محبوب‌ترین بازیگران زن کره‌ای بوده و در فیلم‌ها و سریال‌های موفق و پرمخاطبی ایفای نقش کرده است. در اینجا فهرستی از بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی سه یونگ را ملاحظه می‌کنید.

1. بهترین ضربه (Hit The Top)

ضربه

بازیگران: لی سه یونگ، کیم مین جائه، چا ته هیون

این سریال کمدی-رمانتیک داستان سفر خنده‌دار یک خواننده محبوب دهه 90 به اسم یو هیون جائه (شی یون) را دنبال می‌کند که ناگهان از سال 2017 سر درآورده است. او از مدیر سابقش، گوانگ جائه (ته هیون) که اکنون یک آژانس سرگرمی کوچک را اداره می‌کند، کمک می‌گیرد تا راز ناپدید شدن خودش در سال 1993 را کشف کند. او با جی هون (مین جائه)، پسرخوانده گوانگ جائه که به صورت پنهانی در حال تمرین برای تبدیل شدن به یک خواننده است زندگی می‌کند. لی سه یونگ در این سریال نقش دختری باهوش و زیبا به اسم وو سونگ را بازی می‌کند که جی هونگ به او علاقه دارد.

2. ادیسه کره‌ای (A Korean Odyssey)

ادیسه

بازیگران: لی سونگ گی، چا سونگ وون، اوه یئون سئو، لی سه یونگ

این سریال داستانی فانتزی و عاشقانه را در دنیای مدرن روایت می‌کند؛ داستانی که از افسانه‌های باستانی الهام گرفته است. لی سونگ گی در این سریال نقش سون اوه گونگ یا «شاه میمون» را بازی می‌کند که به دلیل خشمگین کردن خدایان در دنیای انسان‌ها زندانی شده است. او توسط جین سئون می (یئون سئو)، دختری جوان که می‌تواند ارواح را ببیند، آزاد می‌شود. لی سه یونگ در این سریال نقش «بو جا» را بازی می‌کند؛ یک زامبی بدون حافظه که قبلاً یک کارآموز گروه موسیقی بوده است. او یکی از شخصیت‌های رازآلود متنوعی است که اطراف اوه گونگ هستند.

3. دلقک تاجدار (The Crowned Clown)

دلقک

بازیگران: یو جین گو، کیم سانگ کیونگ، لی سه یونگ

این سریال درباره شاه یی هون (جین گو) است که در میانه مبارزات سیاسی گرفتار شده و از تهدیدهایی که در اطرافش وجود دارند می‌ترسد. او برای اطمینان از اینکه ترور نمی‌شود، دلقکی به اسم ها سون (جین گو) را که دقیقاً شبیه خود او است، به جای خود بر تخت می‌نشاند. وقتی ها سون نقش خود را به عهده می‌گیرد، اوضاع در چوسان بهبود می‌یابد. در همین حال او به ملکه یو سو وون (لی سه یونگ) علاقه‌مند می‌شود.

4. یادآور (Memorist)

مموریست

بازیگران: یو سونگ هو، جو سونگ ها، لی سه یونگ

در این فانتزی جنایی، دونگ بائک (سونگ هو) یک کارآگاه پرکار با توانایی دیدن خاطرات افراد پس از لمس آن‌ها است. او معروف است به اینکه که تا زمانی که مجرم را دستگیر نکند، پرونده را رها نمی‌کند. هان سون می (لی سه یونگ) سرپرست جدید در دفتر تحقیقات ویژه است. او جوان‌ترین فردی است که این موقعیت را به دست آورده است. این دو با هم کار می‌کنند تا یک قاتل سریالی را دستگیر کنند، آن هم در حالی که هر دو گذشته‌های تاریکی را پنهان می‌کنند.

5. کایروس (Kairos)

کایروس

بازیگران: شین سونگ روک، نام گیو ری، آن بو هیون، سونگ یون، لی سه یونگ

این داستان جذابی است که نوع خاصی از سفر در زمان در آن اتفاق می‌افتد. داستان این سریال دربارۀ مردی به اسم کیم سو جین (سونگ روک) است؛ یک مدیر خونسرد و پرکار که وقتی دخترش گم می‌شود و ازدواجش نیز شروع به فروپاشی می‌کند، دنیایش به هم می‌ریزد. از طرف دیگر هان آئه ری (لی سه یونگ) دختری است که مادرش در یک بیمارستان مفقود شده است؛ اما نکتۀ اصلی داستان این است که آئه ری در یک زمان متفاوت با سوجین زندگی می‌کند؛ یعنی یک ماه قبل از او. بنابراین وقتی یک تماس تلفنی معجزه‌آسا بین آن‌ها برقرار می‌شود، سوجین از آئه ری می‌خواهد که جلوی گم شدن دخترش را بگیرد و آئه ری هم از سو جین می‌خواهد که مادرش را پیدا کند.

6. سر آستین قرمز (The Red Sleeve)

آستیم

بازیگران: لی جونهو، کانگ هون، لی سه یونگ

این درام تاریخی داستان شاه جئونگجو (جونهو) و رابطه‌اش با یک دختر درباری به اسم سونگ دوک ایم (سه یونگ) را روایت می‌کند. دوک ایم نمی‌خواهد در زندگی به عنوان یک معشوقه گرفتار شود، اما وقتی شاه عاشق او می‌شود، آیا او قدرت جلوگیری از این کار را دارد؟ «آستین قرمز» جوایز زیادی را به دست آورد و حتی به دلیل محبوبیتش یک قسمت اضافی برایش ساخته شد.

7. داستان قرارداد ازدواج پارک (The Story of Park’s Marriage Contract)

1

بازیگران: لی سه یونگ، بائه این هیوک، جو هیون یونگ، یو سئون هو

داستان این سریال دربارۀ دختری به نام پارک یئون وو (لی سه یونگ) است که حدود دویست سال قبل در «چوسان» یا همان کرۀ اوایل قرن نوزدهم زندگی می‌کند؛ پارک دختری سنت‌شکن و پرشور است که به طور مخفیانه به کار طراحی لباس‌های زنانه مشغول است. ماجرای زندگی او از جایی پیچیده می‌شود که در شب ازدواجش، همسرش به علت بیماری مرموزی از دنیا می‌رود. اما سوگواری پارک با یک اتفاق مرموز دیگر قطع می‌شود؛ یک شخص ناشناس شبانه به سراغ او می‌رود و او را در یک چاه می‌اندازد. اما این چاه اصلا عادی نیست زیرا یک‌راست پارک را از قرن نوزدهم به سال 2023 می‌آورد، جایی که مردی کاملا شبیه به شوهر درگذشته‌اش با او برخورد می‌کند.

8. کافه قانون (The Law Cafe)

کافه

بازیگران: لی سه یونگ، لی سونگ گی

لی سه یونگ در این سریال نقش یک وکیل زیبا و موفق به اسم کیم یو ری را بازی می‌کند که بعد از استعفا دادن از کار در یک شرکت حقوقی، تصمیم می‌گیرد یک کافه راه بیاندازد و در آنجا به مشتریان مشاوره حقوقی رایگان بدهد. ساختمانی که او برای این کار اجاره می‌کند متعلق به مردی به اسم کیم جونگ هو (سونگ گی) است که همکلاسی قدیمی کیم یو ری بوده و احساسات مبهمی بین آن‌ها وجود داشته است.

.

این مطلب از سایت فرادید برداشته شده است و این رسانه هیچ مسئولیتی در قبال این مطلب ندارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا